בקרוב באפליקציית 'קפטן קרדיט': שירות 'דירוג אשראי LIVE'

בקרוב יעלה שירות חדש באפליקציית 'קפטן קרדיט' שאפשר התנהלות פיננסית נכונה יותר תוך חסכון בעלויות מיותרות. השירות החדש תחם השם: 'דירוג אשראי LIVE' יעניק התראות שוטפות אשר ישקפו כל שינוי בנתוני האשראי האישיים ובדירוג האשראי הפרטי, וייתן את האפשרות לראות בכל רגע את פרטי הדירוג ונתונים עדכניים.  

בדומה למדינות אחרות, דירוג האשראי הופך בהדרגה לאחד מכלי המיקוח החזקים שיש בידי הצרכנים עבור קבלת סוגי אשראי שונים בתנאים נוחים יותר.

ככל שעובר הזמן, יותר אנשים בישראל מבינים את השינוי הפיננסי שקורה במשק הישראלי ואת משמעותו והשפעתו על כל אחד מאיתנו. ישראלים מתחילים להכיר בכך שלכל אדם יש דירוג אשראי, מבינים את חשיבות ידיעת מה דירוג האשראי שלי של כל אחד מאיתנו, את חשיבות השמירה על איתנות הדירוג, ואת השימוש בו לצרכי מיקוח.

הכרת הדירוג האישי ושמירה על דירוג אשראי חיובי הוא תהליך מובנה עבור אזרחי מדינות רבות בעולם המערבי והוא משפיע רבות על ההתנהלות הכספית של אנשים פרטיים, חברות, נותני אשראי ועוד. מה שמובן מאליו בקרב תושבי מדינות רבות בעולם, החל להתפתח בישראל בשנה הקודמת בעקבות מהפכת חוק האשראי ובעקבות תהליך מקביל של הכרת היתרונות הרבים המגיעים עם הבנת דירוג האשראי האישי ובשימוש נבון בדירוג זה.

כרקע, דירוג אשראי הוא ציון הניתן לכל אזרח בישראל המעיד על היקף האשראי המגיע לו, ועל האופן שבו הוא צפוי לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלו – ולמעשה לשלם את הלוואותיו במלואם ובזמן. דירוג האשראי מביא תועלת למשק בישראל ולצרכנים הפרטיים, מאחר והוא מעודד תחרותיות, מוזיל את עלויות האשראי ומנגיש אותו ליותר משקי בית, מקנה לצרכנים ידע פיננסי וקלף מיקוח מול נותני האשראי, ומגביר את המוטיבציה להתנהל בצורה כלכלית אמינה, שקולה ואחראית. למעשה, דירוג האשראי מציג באופן ברור ומלא איזה סיכון קיים בעת מתן אשראי ללקוח ספציפי. הדירוג הפך לפופולארי בעולם, ובהדרגה הופך לפופולארי גם בישראל מאחר והוא מועיל לשני הצדדים. מחד, הגופים המלווים ונותני האשראי יכולים לאמוד את רמת הסיכון של הלקוחות בצורה טובה יותר ולקבוע בהתאם לה את גובה הריבית, ומאידך, הצרכנים זוכים לקבל את תנאי האשראי האופטימליים עבורם ומצמצמים משמעותית את סכומי הכסף הגבוהים שהם משלמים כיום בגין ריביות ועמלות.

שירות 'דירוג אשראי LIVE' שיהיה זמין בחודש הקרוב לכל משתמשי אפליקציית קפטן קרדיט הוא תוספת משמעותית למי שרוצה לייצר ודאות פיננסית ולקבל תמונה מקיפה, מיידית ונרחבת על מצבו הכלכלי. השירות יעצים את הבטחון הכלכלי ויקטין את אי הוודאות, ובכך יאפשר לכם להיות עם יד על הדופק ולשמור על התנהלות פיננסית נכונה תוך חסכון בעלויות מיותרות. שירות דירוג LIVE יאפשר לכם לקבל התראות בשוטף המשקפות כל שינוי בנתוני האשראי שלכם ועל שינויים בדירוג האשראי, כך שבכל שלב תוכלו לראות דירוג ונתונים עדכניים.

הקפטן ממליץ להצטרף לשירות בעת הזאת ומציע הטבה למצטרפים, (כבר כלכלי לא, 😊 ?) עד היום קבלת דירוג עדכני הייתה מותנית בהורדת דו"ח בעלות של 50 ₪. הצטרפות לשירות החדש תעלה 69.90 ₪ כאשר מדובר בתשלום שנתי חד פעמי בעבורו תקבלו עדכונים שוטפים על נתוני האשראי ודירוג אשראי עדכני במשך כל השנה ללא תוספת תשלום. ההצטרפות לשירות מעניקה כאמור שורת כלים והטבות הכוללים: דו"ח אשראי מלא, דירוג אשראי אישי, פירוט נתוני עסקאות אשראי והלוואות, המלצות וטיפים להתנהלות פיננסית נכונה, התראות ועדכונים על פעולות חדשות, ודירוג LIVE המתעדכן בכל רגע נתון.

*השירות כרגע בהרצת פיילוט ובקרוב יהיה זמין לכולם, עד אז מוזמנים להיעזר ביועציו של הקפטן על מנת לתכנן טוב יותר את 2021. השירותים זמינים ביישום על גבי הסרגל התחתון, באייקון "הצעות", שם ממתינים לכם יועצים פיננסיים להתנהלות פרטית והתנהלות עסקית וגם יועצי משכנתאות.

אודות אופיר שמואל

אופיר הצטרף למשפחת דן אנד ברדסטריט ב-2012 ומכהן כיום כמנהל מחלקת השיווק בחברה.

אופיר נושא עימו כ-15 שנות ניסיון בעולמות השיווק ומתמחה בניהול השיווק, תכנון ופיתוח אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור, שיווק במדיה הדיגיטלית, כתיבה וניהול אסטרטגיית תוכן, תקשורת פנים ארגונית ועוד.

במסגרת תפקידו כתב וניהל תכנים ומאמרים רבים בתחומי ניהול סיכוני אשראי, גיבוש אסטרטגיה שיווקית, BIG DATA, ניהול הזדמנויות עסקיות, שיווק B2B ואיתור לקוחות פוטנציאליים, ועוד.

בנוסף, מרצה בנושא שיווק אפקטיבי ופתרונות מידע אפקטיביים בעולמות ה-B2B, במסגרת כנסי חברה ופורומים לעסקים קטנים ובינוניים.

בתפקידו הקודם בדן אנד ברדסטריט, שימש כמנהל תקשורת שיווקית.

בוגר תואר ראשון (B.A) בתקשורת, יצירה וביקורת, במכללה האקדמית ספיר.

ליצירת קשר
לינקדאין

לכל הכתבות מאת אופיר שמואל