אמנת שירות

קפטן קרדיט – מחויב לשדרוג שלכם!

אנחנו בקפטן קרדיט מחויבים להתמדה והשקעה בלמידת צרכיהם של לקוחותינו ובמתן מענה איכותי, כלים וייעוץ מקצועי בסוגיות אשראי ושיפור החיים הפיננסיים שלהם.

בקפטן קרדיט אנו מקיימים תרבות ארגונית הדוגלת במצוינות, בשירות ובמתן ערך ממשי ללקוחותינו, תוך תפישת "הלקוח במרכז".

הקפטן "עוצר את השעון" וזמין עבורכם באפליקציה בכל עת. האפליקציה של קפטן קרדיט נועדה לספק עבור המשתמשים ידע וכלים מקצועיים וכל זה, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

אנו קשובים ללא הרף למשוב מהלקוחות שלנו על האופן שבו אנו פועלים עבורם ומתחייבים להמשיך להתפתח ולהתאים את עצמנו לשוק המשתנה ולצרכי לקוחותינו.

 

קפטן קרדיט לשירותך

אנו עומדים לרשות לקוחותינו במגוון ערוצים ופועלים מסביב לשעון על מנת לשפר את התקשורת עמנו.

מרכז שירות הלקוחות של קפטן קרדיט מאפשר ללקוחותינו לקבל שירות איכותי בערוצים הבאים:

כתובת מייל info@captaincredit.co.il או בטופס ליצירת קשר לחץ כאן

מוקד טלפוני 03-7331555 – בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30

להגשת פניה לפניות הציבור לחץ כאן או הורדה של טופס פניה ללשכת האשראי – לחץ כאן

 

שקיפות

כחלק מערכי שקיפות הארגון, להלן דו"ח שנתי לציבור על טיפול בתלונות הציבור 2019   לחץ כאן